Hej!
för ngr månader sen så fick jag ingen faktura skickad till mig (autogiro) vilket gjorde att jag fick en påminnelse på 60 kr som ni skickat nu. Det var först när jag påtalade detta som jag fick fakturan. Känns orimligt att då JAG ska betala för detta! Samt att det nu händer samma sak! Jag har ej fått ngn faktura att betala förutom påminnelsen på 60 kr som ni verkligen bör stå för då ni inte skickat fakturan...
tacksam för svar!
Svar
Saknar faktura!
Bäst svar av Nils
Är det möjligtvis så att du har E-faktura och inte Autogiro? För med Autogiro behöver du aldrig godkänna eller göra någon manuell betalning eftersom dragningen sker per automatik.
Har du E-faktura skickas din faktura direkt till din internetbank där du behöver godkänna fakturan för betalning varje månad innan fakturan förfaller.
Det sista sättet fakturan kan skickas på, förutom då vanlig pappersfaktura, är via Kivra. Har man anmält ett konto där, skickas våra fakturor dit, som man då behöver betala direkt via dom.
Du kan alltid se dina fakturor, och betala dessa, smidigt direkt på Mitt3. Du loggar då in med mobilt bank-ID på tre.se/Mitt3 och klickar på "Faktura"
För att kika lite närmre på just ditt ärende rekommenderar jag att du tar kontakt direkt med vår kundservice via chat då vi här på ett öppet forum ej kan efterfråga personuppgifter. Dom kan då hjälpa dig se över lite mer specifikt vad som har hänt.
Har du E-faktura skickas din faktura direkt till din internetbank där du behöver godkänna fakturan för betalning varje månad innan fakturan förfaller.
Det sista sättet fakturan kan skickas på, förutom då vanlig pappersfaktura, är via Kivra. Har man anmält ett konto där, skickas våra fakturor dit, som man då behöver betala direkt via dom.
Du kan alltid se dina fakturor, och betala dessa, smidigt direkt på Mitt3. Du loggar då in med mobilt bank-ID på tre.se/Mitt3 och klickar på "Faktura"
För att kika lite närmre på just ditt ärende rekommenderar jag att du tar kontakt direkt med vår kundservice via chat då vi här på ett öppet forum ej kan efterfråga personuppgifter. Dom kan då hjälpa dig se över lite mer specifikt vad som har hänt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.