Om jag ringer till 3 kan ni ta bort samtal från nummer på faktura eller från historik?
Har en pojkvän som kollar upp vänner och hotar
Om jag ringer till 3 kan ni ta bort samtal från nummer på faktura eller från historik?
Hejsan ,
Om du har pappersfaktura och det står enbart i ditt namn, så kan du få din faktura direkt till din bank via Autogiro eller E-faktura . Då slipper samtalsspecifikationen komma i pappersform med fakturan. Som man kan se ringda nummer . Och såklart en fördel av slippa fakturakostnaden ! Då har man ju iaf så att man måste logga in med BankID för att samtalsspecifikationen.
Men om ni har era avtal samlade på en ägare , så kan det vara något att se på om man vill ändra till ha varsitt ägande av abonnemangen.
Förutom om man rensar i sin samtalshistorik / lista i självaste mobilen också och har en lösenkod på telefonen.
Mer än så vet jag inte det går att “dölja” eller att försöka “ dölja” det för andra att se.
Ett sett kan vara för dina vänner att blockera hans telefonnummer . Så slipper dom telefon samtal och sms .
Sen kan man ju se om något rättsligt behöver göras kanske om det förekommer hot osv.
Annars skulle jag tipsa om att höra med 3 Kundservice om dom har någon ide .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Precis som
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.