Besvarat

samtalshistorik

  • 3 June 2023
  • 2 svar
  • 530 visningar

Om jag ringer till 3 kan ni ta bort samtal från nummer på faktura eller från historik?

Har en pojkvän som kollar upp vänner och hotar 

icon

Bäst svar av frodrik91 4 June 2023, 03:30

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Mysan2006 

Om du har pappersfaktura och det står enbart i ditt namn, så kan du få din faktura direkt till din bank via Autogiro eller E-faktura . Då slipper samtalsspecifikationen komma i pappersform med fakturan. Som man kan se ringda nummer . Och såklart en fördel av slippa fakturakostnaden ! Då har man ju iaf så att man måste logga in med BankID för att samtalsspecifikationen.

Men om ni har era avtal samlade på en ägare , så kan det vara något att se på om man vill ändra till ha varsitt ägande av abonnemangen.

Förutom om man rensar i sin samtalshistorik / lista i självaste mobilen också och har en lösenkod på telefonen.

Mer än så vet jag inte det går att “dölja” eller att försöka “ dölja” det för andra att se.

Ett sett kan vara för dina vänner att blockera hans telefonnummer . Så slipper dom telefon samtal och sms .

Sen kan man ju se om något rättsligt behöver göras kanske om det förekommer hot osv.

 

 

 

Annars skulle jag tipsa om att höra med 3 Kundservice om dom har någon ide .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Användarnivå 7
Emblem +36

Om jag ringer till 3 kan ni ta bort samtal från nummer på faktura eller från historik?

Har en pojkvän som kollar upp vänner och hotar 

@Mysan2006 jag beklagar verkligen över situationen - jag hoppas att det löser sig.

Precis som @frodrik91 skriver så går det att ta bort faktura via papper. Jag vill även informera om att det går att göra sitt egna nummer hemligt för nummerupplysningar, samt aktivera dolt nummer. Det hjälper kundservice dig med också.

Svara