Skip to main content
Svar

Skjuta fram faktura?

  • June 15, 2019
  • 1 svar
  • 227 visningar

Hej. Fått en påminnelse på min faktura för två dagar sedan som jag inte kan betala! Undra om möjlighet finns att framflyttat den fyra dagar. Då kundcenter är stängt under helgen är jag rädd att mitt abonnemang kommer att stängas av. Har haft lite svårigheter ekonomiskt att komma ikapp. Mv Misha

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

hej @Misha91.

Eftersom ditt ärende är så pass unikt och dina kunduppgifter krävs så är min rekommendation att du kontaktar kundservice direkt.

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • June 17, 2019
hej @Misha91.

Eftersom ditt ärende är så pass unikt och dina kunduppgifter krävs så är min rekommendation att du kontaktar kundservice direkt.