Hejsan! Jag har inte råd att betala fakturan denna månad fick knappt nån lön då jag varit arbetslös men jobbar nu och får bra betalt nästa månad! Kan jag betala in den gamla och nya då? Vore jätte schysst då jag inte löser denna månaden ursäkta för besväret, mvh en ledsen kund
Hejsan
Det går tyvärr inte att skjuta fram sin faktura, det går heller inte att se över specifika ärenden här på community (som kräver att vi ser över din kundprofil).
Jag beklagar att jag inte kan vara till större hjälp i det här fallet.
Hejsan! Jag har inte råd att betala fakturan denna månad fick knappt nån lön då jag varit arbetslös men jobbar nu och får bra betalt nästa månad! Kan jag betala in den gamla och nya då? Vore jätte schysst då jag inte löser denna månaden ursäkta för besväret, mvh en ledsen kund
Kontakta 3 kundservice för fakturafrågor här, eller 300 från din 3Mobil så brukar det gå att flytta fram fakturan.
Tack för ditt svar
Förstår att det blir knepigt i den här situationen. Vill du undvika att missa förfallodatum i framtiden så rekommenderar jag att ansöka om autogiro eller lägga till automatisk kortbetalning i Mitt3.
Jag redigerade även ditt svar
Hejsan! Jag har inte råd att betala fakturan denna månad fick knappt nån lön då jag varit arbetslös men jobbar nu och får bra betalt nästa månad! Kan jag betala in den gamla och nya då? Vore jätte schysst då jag inte löser denna månaden ursäkta för besväret, mvh en ledsen kund)
Det har gått att skjuta på fakturor om man inte har tidigare obetalda fakturor samt är långvarig kund. Nu har jag fått beskedet att 3`s kundtjänst fråntagits den möjligheten av ledningen. Kundtjänst har alltså inte ens den tekniska möjligheten att skjuta på eller slå ihop fakturor. Utöver det så lägger man sista bet. datum till den 26.e varje månad, vilket gör att man ofta får en påmin.avgift då lön betalas ut 27-28:e och infaller helg är det kört. 2 anledingar till varför jag sa upp mitt 3 abonnemang efter 8 år..
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.