Besvarat
Spärrat abonnemang, kan inte ringa er
Hejsan mitt abonnemang har stängts av och jag har betalat kan inte ringa till er så kan ni vänligen ringa mig på 073XXXXXXX?
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Erik
Hej Christoffer!
Om du gjorde betalningen via din internetbank kan det ta upp till 3 bankdagar innan beloppet registreras hos oss. Så fort pengarna har bokförts hos oss kommer abonnemanget fungera igen.
Om du vill komma i kontakt med vår kundservice går det också bra att skriva antigen via mail eller Facebook. Kontakta kundservice
Visa originalOm du gjorde betalningen via din internetbank kan det ta upp till 3 bankdagar innan beloppet registreras hos oss. Så fort pengarna har bokförts hos oss kommer abonnemanget fungera igen.
Om du vill komma i kontakt med vår kundservice går det också bra att skriva antigen via mail eller Facebook. Kontakta kundservice
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.