Besvarat

Spärrat abonnemang - utebliven betalning

  • 26 September 2018
  • 1 svar
  • 167 visningar

Jag har betalat räkningarna och vill gärna få mitt abonnemang upplåst tänkte bifoga bild så ni ser att den är betald men det är ej tillåtet med screenshot på banksidan.


[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 26 September 2018, 13:17

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Klintan!

Ditt abonnemang blir per automatik upplåst så snart betalningen har mottagits hos 3 och blivit registrerad i systemet.

Om du betalar via internetbank tar det 1-2 dagar innan detta sker.

Kortbetalningar via Mitt3, på Tre.se, gör att det går fortare inom 10-15 minuter men kan ta upp till 24h.

Fram tills dess att systemet har registrerat din betalning kan inte ditt abonnemang öppnas upp.

Svara