Skip to main content
Svar

Spärrat abonnemang, vad gör jag?

  • June 17, 2019
  • 1 svar
  • 568 visningar

Hej. När min man försöker ringa till mig säger en röst att abonnemanget är spärrat (eller liknande). Jag kan dock inte se att jag missat ngn faktura?

Bäst svar av Jocke

Hej @Joniskassi.

Har du loggat in på Mitt3 för att se över om vi har mottagit dina betalningar för samtliga fakturor?
Det är det första du bör göra. Är alla fakturor registrerade som betalda men det fortfarande inte fungerar för dig. Kontakta kundservice för att se vad det är för spärr på abonnemanget som hindrar dig att ringa. Kontaktuppgifterna hittar du på tre.se.

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • June 19, 2019
Hej @Joniskassi.

Har du loggat in på Mitt3 för att se över om vi har mottagit dina betalningar för samtliga fakturor?
Det är det första du bör göra. Är alla fakturor registrerade som betalda men det fortfarande inte fungerar för dig. Kontakta kundservice för att se vad det är för spärr på abonnemanget som hindrar dig att ringa. Kontaktuppgifterna hittar du på tre.se.