Besvarat

Spärrat abonnemang, vad gör jag?

  • 17 juni 2019
  • 1 svar
  • 87 visningar

Hej. När min man försöker ringa till mig säger en röst att abonnemanget är spärrat (eller liknande). Jag kan dock inte se att jag missat ngn faktura?
icon

Bästa svar av Jocke 19 juni 2019, 08:12

Hej @Joniskassi.

Har du loggat in på Mitt3 för att se över om vi har mottagit dina betalningar för samtliga fakturor?
Det är det första du bör göra. Är alla fakturor registrerade som betalda men det fortfarande inte fungerar för dig. Kontakta kundservice för att se vad det är för spärr på abonnemanget som hindrar dig att ringa. Kontaktuppgifterna hittar du på tre.se.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Joniskassi.

Har du loggat in på Mitt3 för att se över om vi har mottagit dina betalningar för samtliga fakturor?
Det är det första du bör göra. Är alla fakturor registrerade som betalda men det fortfarande inte fungerar för dig. Kontakta kundservice för att se vad det är för spärr på abonnemanget som hindrar dig att ringa. Kontaktuppgifterna hittar du på tre.se.

Svara