Hej. När min man försöker ringa till mig säger en röst att abonnemanget är spärrat (eller liknande). Jag kan dock inte se att jag missat ngn faktura?
Sida 1 / 1
Hej @Joniskassi .
Har du loggat in på Mitt3 för att se över om vi har mottagit dina betalningar för samtliga fakturor?
Det är det första du bör göra. Är alla fakturor registrerade som betalda men det fortfarande inte fungerar för dig. Kontakta kundservice för att se vad det är för spärr på abonnemanget som hindrar dig att ringa. Kontaktuppgifterna hittar du på tre.se.
Har du loggat in på Mitt3 för att se över om vi har mottagit dina betalningar för samtliga fakturor?
Det är det första du bör göra. Är alla fakturor registrerade som betalda men det fortfarande inte fungerar för dig. Kontakta kundservice för att se vad det är för spärr på abonnemanget som hindrar dig att ringa. Kontaktuppgifterna hittar du på tre.se.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.