Skip to main content
Hej

har sedan i somras haft kontakt med en person på Tre som hjälpt mig sedan jag blivit lurad o fått fel information när jag gick med på en deal från Viggo Mobil. Sedan dess har mina räkningar inte stämt o min kontakt har varje månad gett mig riktiga uppgifter som jag betalt in varje månad. Missade dock att betala in senaste i tid då jag trodde hon skulle Smsa mig men i stället kom det på mailen. Har betalat men fått påminnelse på den felaktiga fakturan. Har betalt rätt summa men ändå är mitt o familjens abonnemang spärrat?? Vad gör jag? Kan inte ringa då telefonerna inte funkar?? O klockan är över 20?



Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hejsan @Åssssa!



Om du behöver komma i kontakt med kundservice men ditt abonnemang har blivit spärrat kan du alltid kontakta dom över chatten. Här kan du chatta med kundservice mellan 8-17 på vardagar.

Lämna en kommentar