Betalat fakturan dubbelt. Abbonemanget fortfarande spärrat. Kan ni lösa det?
bRedigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Sida 1 / 1
Hej @MalinC , tack för din fråga och varmt välkommen till 3Community!
Jag har kikat lite närmre på de betalningar som vi registrerat och kan se att vi mottog en direktbetalning under gårdagen för fakturan som förfaller nu i slutet på månaden. Jag kan däremot inte se att vi registrerat en dubbelbetalning. Om du ser två likadana dragningar inne på din internetbank så är det mycket troligt att det ena beloppet endast är reserverat och att det återigen kommer bli disponibelt efter reservationstiden löpt ut.
Abonnemanget ligger fortfarande som spärrat eftersom fakturan som du betalade in under gårdagen var månadens faktura som ännu inte förfallit, men den fakturan som orsakade spärren ligger fortfarande som obetald.
Jag har gjort så att jag förlängt betaltiden på den obetalda fakturan och öppnat upp abonnemanget för användande igen. Du kan se den förlängda betaltiden och vilken faktura som det avser om du loggar in på Mitt3 och scrollar ner till notifieringar.
Jag har kikat lite närmre på de betalningar som vi registrerat och kan se att vi mottog en direktbetalning under gårdagen för fakturan som förfaller nu i slutet på månaden. Jag kan däremot inte se att vi registrerat en dubbelbetalning. Om du ser två likadana dragningar inne på din internetbank så är det mycket troligt att det ena beloppet endast är reserverat och att det återigen kommer bli disponibelt efter reservationstiden löpt ut.
Abonnemanget ligger fortfarande som spärrat eftersom fakturan som du betalade in under gårdagen var månadens faktura som ännu inte förfallit, men den fakturan som orsakade spärren ligger fortfarande som obetald.
Jag har gjort så att jag förlängt betaltiden på den obetalda fakturan och öppnat upp abonnemanget för användande igen. Du kan se den förlängda betaltiden och vilken faktura som det avser om du loggar in på Mitt3 och scrollar ner till notifieringar.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.