Fråga

Tillgång till fakturor och Mitt3 efter avslutat abonemang?

  • 19 juli 2021
  • 1 svar
  • 13 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer

Mitt3 verkar avslutat direkt när abonnemanget upphört. Jag kan inte längre se mina gamla fakturor (eller slutfakturan). Autogiro har också tagits bort, vilket ger faktureringsavgift på slutfakturan.
Mitt3 konto och information om tidigare fakturor borde finnas kvar under samma tid  som när abonnemanget var aktivt.  Det borde även gälla möjligheten att ställa frågor i detta Community. Som det är nu måste jag inte skriva något här bara med BankID login.
 


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +7

Tjena @T4KE :grin:

Eftersom att ditt abonnemang och konto avslutas så har vi ingen möjlighet att fakturera dig som innan, utan den sista fakturan skickas som en pappersfaktura - ledsen ifall det varit otydligt.

Samma sak gäller ditt Mitt3-konto. Då ditt konto stängs ner, så försvinner även ditt inlogg till Mitt3. Behöver du äldre fakturor så går det jättebra att kontakta vår kundservice så kan de hjälpa dig med det! :rainbow:

Svara