Hej,
fakturorna avser månaden innan, det vill säga att fakturan som du betalar nu i december är för användandet och tjänsterna som fanns på ditt abonnemang i november. Om du kollar på specifikationen och sedan på datumet som står, vilka datum står där?
Hej, under specifikationen står från 20191201 till 20191231 vilket betyder väl användning för denna månaden och det är min sista fakturan som jag har obetald.
@Ajla Oj, ja - det stämmer bra att det är för december. Då kan tjänsten ha plockats bort efter att fakturan skapades, varför det inte återges på den.
Om du vill att fakturan korrigeras borde 3Kundservice kunna hjälpa dig med det detta. Chatten är öppen och den hittar du här. Alternativt kan du betala fakturan som den är, så ska det korrigeras till nästkommande fakturan - från det datum tjänsten är uppsagd.
Hejsan @Ajla !
Jag anar att detta rör sig om en mobilsurf-tjänst som du hade på telefonen. Dessa efterfaktureras alltid så nu i December betalar du då för perioden i November. Skulle du kunna dubbelkolla detta, så att det inte är så att du kikar på ett bredbandsabonnemang som man betalar för innestående månad?
Surftjänsten specificeras på specifikationen för just mobilabonnemanget.
Då vi inte kan gå in och se över fakturan här på ett öppet forum rekommenderar jag som @Pettersson skriver att du tar kontakt med vår kundtjänst för vidare frågor kring fakturan.