Skip to main content
Besvarat

tre extra användare 99kr

• July 17, 2023
  • 5 svar
  • 849 visningar

Hej! för Tre extra användare har jag betalat 99 kr per månad, varför har priset helt plötsligt blivit 129kr? Jag ser inte att ni informerat om det.

Bäst svar av Pettersson

@Ebba Waenerlund Det skickades ut information om detta per mail under maj. Prisjusteringen skedde sedan i juni och återspeglas nu på fakturan. 

5 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • July 17, 2023

@Ebba Waenerlund Det skickades ut information om detta per mail under maj. Prisjusteringen skedde sedan i juni och återspeglas nu på fakturan. 

• Rookie
  • February 16, 2026

Då är det en sista fråga. Står ju att man delar på surfen på sitt abonnemang men så står det ju ”3Extra Uppkoppling till din surfplattaoch surfa upp till 100 GB/mån”. Vad betyder allt det här vid familjeabonnemang?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • February 17, 2026

@DanC68 Hej,

har du ett huvudabonnemang med obegränsad surf har Extra Uppkoppling en begränsing på 100GB/SIM-kort.

Själva huvudabonnemanget och de extra mobilabonnemangen för familjen har fortsatt obegränsad data, men din Extra Uppkoppling kan surfa upp till 100GB. Har du flera Extra Uppkoppling gäller upp till 100GB per SIM. 

• Rookie
  • February 17, 2026

Ok, då har jag bara en till fråga. Om man beställer ett nytt sim-kort, skickas det till huvud-abonnenten? Alltså den som står som köpare av ett familjeabonnemang?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • February 17, 2026

@DanC68 Ja, SIM-kort skickas alltid till personen som står som betalningsansvarig för abonnemangen, beställningen behöver även göras av denne.