Besvarat

Vad har jag för uppsägningstid?

  • 6 August 2018
  • 3 svar
  • 14140 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

Jag har ingen bindningstid på mitt abonnemang hos er. Om jag flyttar över mitt nummer och abonnemang till hallon.se, hur lång tid behöver jag betala månadsfaktura till er?
icon

Bäst svar av Nils 7 August 2018, 13:46

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej Stina2! Vad kul att du har hittat hit! :-)

På våra abonnemang är uppsägningstiden på 1 månad. Du kan se detta samt även eventuell bindningstid smidigt direkt på Mitt3. Om det är så att du önskar avsluta abonnemanget så har min kollega Johnny skrivit en väldigt bra artikel som förklarar hur man går tillväga samt hur faktureringen ser ut.

Du hittar den här.

Hej, hur mår du? Jag vill bara avbryta internet hemma. Jag pratade med en anställd för en och en halv månad sedan, och fram tills nu har han fått en faktura för heminternet. Jag vill inte ha internet hemma. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Oday mahmood alomais 

För att se över dina avtal & fakturor . Så behöver du kontakta kundservice ,så har dom översikt och kan hjälpa dig vidare med ärendet.

Här har du uppgifter om hur man kontaktar kundservice .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F

Svara