Besvarat

Vad kostar det att betala av telefonen?

  • 25 May 2018
  • 3 svar
  • 5156 visningar

Jag undrar om det finns någonstans där man kan se vad det skulle kosta om man vill betala av sin iPhone?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Pettersson 26 May 2018, 16:58

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej! Det finns inget sätt att se själv, men det går förhållandevis enkelt att räkna ut själv. :)

Betala av endast telefonen och behålla bindningstiden samt abonnemanget
På fakturan finns en post som indikerar en förhöjd månadsavgift för en mobiltelefon, ta den summa och multiplicera med antalet månader du har kvar på din bindningstid. Detta alternativ gör att du betalar av din telefon - men behåller bindningstiden på mobilabonnemanget. Framöver betalar du då endast månadskostnaden för abonnemanget.

Betala av hela abonnemanget och ta bort bindningstiden
Kolla vad du har för fast månadsavgift för abonnemang tillsammans med telefonen. Multiplicera denna kostnad med antalet kvarvarande månader på bindningstiden. Med detta alternativ försvinner din bindningstid också och du kan, exempelvis, förlänga abonnemanget och skaffa en ny telefon direkt.

För att ordna något av dessa alternativ och/eller får reda på den exakta kostnaden kan du ringa 3s kundservice 🙂
Hej

Jag skulle vilja betala av det sista av min telefon, så att jag bara betalar abonnemanget, går det? Och i sådant fall, var kan jag se under "mina sidor" hur mycket jag har att betala totalt?
Vänligen
August
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej

Jag skulle vilja betala av det sista av min telefon, så att jag bara betalar abonnemanget, går det? Och i sådant fall, var kan jag se under "mina sidor" hur mycket jag har att betala totalt?
Vänligen
August


Hej August! Varmt välkommen till 3Community, kul att du hittade hit. ☺️
En liknande fråga ställdes för inte allt för länge sedan så jag flyttar ditt ämne dit.
Hoppas att det besvarar din fundering!

Svara