Besvarat

Vad skulle min kostnad bli ?

  • 22 April 2023
  • 2 svar
  • 43 visningar

  • Rookie
  • 9 kommentarer

Hej,

Det står att jag inte har någon bindningstid o 1mån uppsägningstid..

Jag funderar på att förlänga mitt abonnemang, men det står att jag har 9 mån kvar på att betala av min Mi T11 Pro .

 

Hur blir det ifall jag förlänger med en mobil. Får jag betala dubbla kostnader för mobilen jag väljer samt min gamla "mi t11 pro"

.dvs säg att jag tecknar ett obegränsat abonnemang med en iPhone 14 . . Får jag faktura direkt för båda mobiler eller betalar jag för den mi t11 pro i 9mån + nya mobilen eller börjar nya mobilen kosta pengar först efter jag betalat av de 9mån jag har kvar?!

 

 Hoppas ni förstår min fråga.

MVH 

icon

Bäst svar av frodrik91 22 April 2023, 19:47

Visa original

2 svar

La det kanske under fel kategori.

MOD: ändra gärna 

 

MVH

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @hko 

Om du väljer att förlänga med en ny telefon . I ditt fall en iPhone 14 . Så blir det att du påbörjar avbetalning av den under viss antal månader som du väljer . 

Och eftersom du har 9 månader kvar på avbetalningen på din ” Mi T11 Pro ” . Så blir det avbetalning för båda telefonerna under dom 9 månaderna . Om du inte väljer slutfaktura för den och betalar klumpsumman som är kvar . Då har du bara kostnaden för avbetalning av den nya telefonen varje månad 
 

Sen kanske det kan vara vissa kombinationsrabatter som kan skilja om man förändrar sitt abonnemang / byter telefon . 
 

Hoppas det besvarade din fråga ! 🙂

/ F 

Svara