Besvarat

Varför är fakturan högre än vanligt?

  • 7 June 2022
  • 1 svar
  • 525 visningar

Undrar över min kommande räkning, som är dubb ett ly så hög som den brukar vara. Undrar varför? 

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av frodrik91 7 June 2022, 20:07

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej ,   @Sommar2020 

Om du har faktura och får räkningen via brev , så kanske det är så att allting inte specifikt inte är med mer än vad man ska betala , när osv . ( va så längesen jag såg min senaste fakturavgift, så är lite osäker på hur de ser ut.  ) 

Men om du loggar in på Mitt3 så ska du kunna se din räkning och mer specifikt vad den innehåller och vad du betalar för . Och extra utgifter som du nämner . 

Man saker och tjänster som kan dyka upp och göra så räkningen är högre än vad den brukar vara kan vara : 

 

 - tävlingar , så som Bingolotto , välgörenhet .

- Köp som man gjort kan hamna på den räkningen om man valt . För mig det går . 

- Mer köp av surf hos 3 eller annan tjänst . 
 

Och många andra faktorer . 
 

Ett tips till dig men allmänt alla kunder är -  om du inte har e-faktura eller autogiro . Så är det en del man betalar för pappersfaktura . Och har man flera , så tickar det upp mycket ! Och det vill man ju hellre göra något skoj för enligt mig ! Om inget annat så minskar man brev , hantering av breven och kostnaden för att göra den för flertalet företag längs med vägen :) 

Så jag skulle tipsa om kika där & om de är några mer oklarheter så finns kundservice till din hjälp på telefon för reda ut och förklara .

 Då detta är ett forum och svaras av teknik kunniga personer utan anställning hos 3 men koppling med att man tex är kund. Så ska man inte nämna personuppgifter här , som kan förekomma på tex fakturor osv . Men vi har moderatorer från 3 som är här o kikar emellanåt 🙂 . 
 

Hoppas du får reda på förändringen ! 
 

Med vänlig hälsning, F  

Svara