Besvarat

Varför är min senaste faktura på 0 kr?

  • 4 February 2021
  • 1 svar
  • 203 visningar

Hej  Kund nr XXXXXXXXXXX

 

Fakt XXXXXXXXXXXX SEK 883  period 20201201-20210121

Fakt XXXXXXXXXXXX SEK 0      period 2021001-20210228

 

Varför är senaste fakturan på O kronor?

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

icon

Bäst svar av Erik 4 February 2021, 12:07

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @Tuppen11:slight_smile:

Av min erfarenhet, i de flesta fall händer det för att man har råkat betala samma faktura två gånger. Det överblivna beloppet placeras då automatiskt mot nästkommande faktura, som då blir 0kr. (Förutsatt att beloppet täcker hela fakturan).

Mitt tips är att kontrollera betalningshistoriken via din internetbank. :slight_smile:  Om så är fallet, behöver du inte göra något mer.

 

Annars behöver jag be dig att kontakta kundservice via chatt eller telefon för att få klarhet i hela.

Svara