Skip to main content
Rookie
September 8, 2019
Besvarat

Varför dras det mer på fakturan?

• September 8, 2019
  • 11 svar
  • 703 visningar
För fjärde gången varför drar ni mer än ni ska per månad?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
    Bäst svar av Nils
    Hejsan @Norström och varmt välkommen till 3Community!

Jag anar att detta rör sig om att du har förlängt ditt abonnemang nyligen mot en kostnad på 299 kr/månad innan din tidigare bindningstid utgått och att kostnaden för 30 kr är för en telefon/telefon som du haft på tidigare avtal köpt via en återförsäljare. Kolla gärna igenom några fakturor bak i tiden för att se om just "Avgift för mobil/tillbehör" finns med. Det är något man betalar under 24 månader och därefter försvinner den kostnaden.

För att se över det lite mer exakt behöver du ta kontakt direkt med kundtjänst som kan hjälpa dig se över det. Du kan enkelt chatta med dom direkt här.

11 svar

Jocke
    Pensionerad Moderator
    Pensionerad Moderator
    September 17, 2019
    Hej nej jag hade ingen sådan avgift utan bara 399 för mobil och abonnemang.

Mvh Anita

Eftersom det här är ett öppet forum och vi inte har möjlighet att se över din faktura eller ditt avtal specifikt så rekommenderar jag starkt att du slår en pling till kundservice. De kan se över vad avgiften avser 🙂.
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.