Besvarat

Varför har fått jag en faktura trots att jag ångrat min beställning?

  • 10 april 2018
  • 3 svar
  • 402 visningar

Hej !

Ungefär en månad sedan beställade jag ett SIM-kort Internet begärde 500 GB kapacitet, men innan jag får ordning kontaktat kundtjänst och berättade för dem att jag skulle avbryta ordern eller bokning, berättade den anställde som ansvarar inte fått begäran och kommer att annulleras automatiskt efter det, men fick i dag ett kvitto på 750 kronor.
Varför?
Jag har aldrig fått ordern eller använt Internet. Jag gjorde som ansvarig officer berättade för mig. Snälla Avbryt fakturaen eftersom det finns något fel. Kontakta mig vänligen..

Tack för er tid.
icon

Bästa svar av Erik 10 april 2018, 20:02

Hej Ahamad och välkommen till 3Community!
Om jag förstår dig rätt så har du beställt ett abonnemang och kontaktade sedan kundservice för att ångra ditt köp.

Att du idag har fått en faktura på 750 kr kan bero på att returen inte blivit genomförd. Om du tog kontakt med oss inom 14 dagar från köptillfället så ska det inte vara några problem. :)
Jag ser att du redan har kontaktat vår kundservice som har hanterat returen och makulerat fakturan.
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Ahamad och välkommen till 3Community!
Om jag förstår dig rätt så har du beställt ett abonnemang och kontaktade sedan kundservice för att ångra ditt köp.

Att du idag har fått en faktura på 750 kr kan bero på att returen inte blivit genomförd. Om du tog kontakt med oss inom 14 dagar från köptillfället så ska det inte vara några problem. :)
Jag ser att du redan har kontaktat vår kundservice som har hanterat returen och makulerat fakturan.
Hej Erik !
menar du att fakturan har blivit avbruten ?

Tack så mycket min vän ..
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Erik !
menar du att fakturan har blivit avbruten ?

Tack så mycket min vän ..


Ja, det stämmer bra! Ingen orsak, ditt Mail hade redan besvarats. 🙂

Svara