Hej!
Jag bytte operatör från den 2 december men nu får jag fortfarande räkningen för den månaden. Vad ska jag göra?
Hej!
Jag bytte operatör från den 2 december men nu får jag fortfarande räkningen för den månaden. Vad ska jag göra?
Bäst svar av Martin 3 kund i 19år
Hej
Kan du hjälpa mig att förstå avgifterna som visas på fakturan? Varför uppstår dessa avgifter fortfarande i december när du inte använder ditt nätverk?
Uppsägningstid för abonnemang är 30 dagar. Därför har 3 slutfakturerat för dom dagarna, 2024-12-02 till 2025-01-01 (Uppsägningstiden)
I praktiken så var ditt abonnemang aktiv under den tiden. Den 1 januari upphörde ditt abonnemang.
Detta gäller även om du bytt till annan operatör och börjar använda deras mobilnät.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.