Besvarat

Varför kan jag inte ringa eller SMS:a? Har betalat räkningen

  • 29 januari 2019
  • Faktura
  • 1 svar
  • 12 visningar

hej varför kan ja inte ringa eller sms räkningen är betald

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 30 januari 2019, 17:21

Hej,

har du testat att starta om din mobiltelefon? Har du även logga in på Mitt3 för att se över så att betalningen är registrerad som betald där inne?

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

har du testat att starta om din mobiltelefon? Har du även logga in på Mitt3 för att se över så att betalningen är registrerad som betald där inne?

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings