Besvarat

Varför kundtjänst inte ringer tillbaka när dom säger att dom skall göra det

  • 5 December 2018
  • 3 svar
  • 475 visningar

Var i kontakt med kundtjänsten, angående min faktura som var flera hundra kr högre ..
Dett har gått nästan en månad nu, räkningen var jag tvungen att betala, annars hamnar man hos fogden....försökte ringa nu med 14 personer i telefonkö... kanske dags att titta på andra leverantörer.?
icon

Bäst svar av Jocke 7 December 2018, 09:15

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Wolfy.

Det är tråkigt att läsa att du inte fått den utlovade återkopplingen från vår kundservice.

Kösituationen till kundservice skiljer sig ofta vilken tidpunkt du ringer. 14 stycken före i kön en vardag är dock inte särskilt mycket då vi har väldigt många som jobbar för att svara och hjälpa våra kunder så snabbt som möjligt.

Det finns flera olika kontaktvägar till vår kundservice och du kan komma i kontakt med dem här.

Hej

Jag blev lovad tre månader Grattis feb till och med mars om jag tar erbjudandet från en av era säljare som heter Jackob Ask och fick hans mobil nummer för att ringa vid problem/frågor annat. Efter att jag godkände erbjudandet och har bundit mig på två år ser jag fakturan för mars har  redan och  ringde han men nej inget svar har även smsat och vet han  ringa upp nej inget svar

Dags att säga upp mig kanske blir orolig redan för att det här är inte så seriöst som han lovade mig?? 

Mvh/ Fatmire 

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Fatmire !

 

Ledsen att höra att det blivit fel gällande faktureringen. Om du blivit lovad något så ska vi naturligtvis hålla det. 
Då detta är ett publikt forum så blir det svårt att gå in på enskilda ärenden, men jag rekommenderar starkt att du hör av dig till vår kundservice här så hjälper mina kollegor dig :blush:

Svara