Skip to main content
Inte genomförd

Avisering för "tummen upp"

Kategori:3Community
  • 21 november 2024
  • 3 svar
  • 20 visningar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte

Är det möjligt att göra så att man får en avisering när någon gillat ens svar/text..? Tummen upp 👍

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 21 november 2024

Du är på hugget ​@Martin 3 kund i 19år ! Älskar engagemanget 😎

Såsom det ser ut idag går det inte att ha notiser för “Gilla” markeringar. Jag tror inte att vi vill ha det i form av mejlnotiser, men jag ser det absolut som en bra idé för vårt nya notiscenter

Idag går det inte att få in det, men jag hoppas att det är något vi kan få in längre fram! Jag markerar denna idé som “Ej genomförd” just nu - men öppnar upp den igen i framtiden ifall vi skulle närma oss att få in “Gilla” i notiscentret 🔔

Tack för din idé!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 21 november 2024
Ny idéInte genomförd

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
JeppePeppe skrev:

Du är på hugget ​@Martin 3 kund i 19år ! Älskar engagemanget 😎

Såsom det ser ut idag går det inte att ha notiser för “Gilla” markeringar. Jag tror inte att vi vill ha det i form av mejlnotiser, men jag ser det absolut som en bra idé för vårt nya notiscenter

Idag går det inte att få in det, men jag hoppas att det är något vi kan få in längre fram! Jag markerar denna idé som “Ej genomförd” just nu - men öppnar upp den igen i framtiden ifall vi skulle närma oss att få in “Gilla” i notiscentret 🔔

Tack för din idé!

@JeppePeppe Det hade räckt med en liten pling i aviseringsringen uppe i hörnet 👍 

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies