Skip to main content
Inte genomförd

Community på hemsidan

Kategori:3Community
  • 9 juli 2024
  • 8 svar
  • 49 visningar

TerMinator

När jag loggar in på Tre hemsida med mobilt bankID tycker jag man borde bli automatiskt inloggad på communityt också istället för att ange epost och lösenord sen få en kod till E-posten som inte alltid kommer fram. Och jag ser ingen länk till communityt på hemsidan utan jag måste söka på Brave efter det.

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
TerMinator skrev:

När jag loggar in på Tre hemsida med mobilt bankID tycker jag man borde bli automatiskt inloggad på communityt också istället för att ange epost och lösenord sen få en kod till E-posten som inte alltid kommer fram. Och jag ser ingen länk till communityt på hemsidan utan jag måste söka på Brave efter det.

@TerMinator En mycket bra idé 👏👍

@JeppePeppe Kan du vidarebefordra idén?? 

TerMinator
Forum|alt.badge.img
  • Entusiast
  • 10 juli 2024

Vart vidarebefordar jag den?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 10 juli 2024

Hejsan @TerMinator! 👋

Håller med @Martin 3 kund i 18år  , verkligen en superbra idé! Jag ska kika på detta med mina kollegor för att se hur stort arbete det handlar om. Jag återkommer så fort jag hört mer!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 10 juli 2024
Ny idéÖppen

TerMinator
Forum|alt.badge.img
  • Entusiast
  • 10 juli 2024
JeppePeppe skrev:

Hejsan @TerMinator! 👋

Håller med @Martin 3 kund i 18år  , verkligen en superbra idé! Jag ska kika på detta med mina kollegor för att se hur stort arbete det handlar om. Jag återkommer så fort jag hört mer!

Tack för gillandet av min idé hoppas det blir så.

TerMinator
Forum|alt.badge.img
  • Entusiast
  • 10 juli 2024
JeppePeppe skrev:
Ny idéÖppen

Tack för att du vidarebefordrade min idé.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 27 september 2024

Hej igen! Tack för tålamodet!

Vi kikar och har kikat på detta, men dessvärre ligger detta längre fram i tiden då andra tekniska saker behöver vara på plats innan det. Jag markerar därför denna idé just nu som “Inte genomförd”, men öppnar upp denna igen ifall det kommer på tapeten i framtiden 😊

Vill verkligen tacka för idén, då den verkligen är viktig för hela den inloggade upplevelsen - jag hoppas att vi kan genomföra detta längre fram! 🌟

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 27 september 2024
ÖppenInte genomförd

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies