Skip to main content
Genomförd idé

"LÄMNA DINA SYNPUNKTER PÅ TRE,S TÄCKNING HÄR" Funktion önskemål

Kategori:Nät & utbyggnad
  • 26 maj 2021
  • 5 svar
  • 141 visningar

frodrik91
Superhjälte

Hej , 

Jag har ett önskemål om en funktion som ni tar på telefon nu egentligen vad jag vet . Men det är en funktion på tex eran hemsida , Community eller tre hemsidan att kunna flika in på “ lämna synpunkt för utbyggnad “ .

Och därifrån få ännu mer och öppen feedback vad gäller täckning , om man kan göra förbättringar. Speciellt då fler kunder lär hitta denna funktion , Många vet inte om tex att man kan göra en “ teckningsanmälan ihop med era anläggare “ . 

Vad jag såg så är det tex en annan större dominerande operatör i Sverige som har just detta . Vore något att se framöver hos 3 kan jag tycka ! 

Gärna vidarebefodra detta till ansvarig avdelning . 

Mvh F 

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 28 maj 2021

Bra initiativ @frodrik91! Det tycker jag låter som en bra idé. Jag hoppas att en liknande funktion kan komma i framtiden :blush:

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1 juli 2024

@frodrik91 En väldigt gammal tråd, men lika bra att addera då jag missat det!

Nu har detta gått att göra ett tag, men kan vara bra för de som hamnar på denna tråd med samma fråga:

Väl inne på vår täckningskarta så kan man ge en tumme upp/ner för att skicka in feedback om utbyggnad/upplevelse av täckningen. Så här ser det ut:

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1 juli 2024
Ny idéGenomförd idé

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
JeppePeppe skrev:
Ny idéGenomförd idé

@JeppePeppe Funktionen är jättebra! Önskar dock att förutom rullmenyer med olika val så kunde det även finnas möjlighet att kunna beskriva vad som upplevs dåligt i täckningen!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 2 juli 2024
Martin 3 kund i 18år skrev:

Funktionen är jättebra! Önskar dock att förutom rullmenyer med olika val så kunde det även finnas möjlighet att kunna beskriva vad som upplevs dåligt i täckningen!

Bra feedback @Martin 3 kund i 18år! Jag tar med den 👍

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies