Skip to main content
Feedback

Stäng gamla trådar

• 13 maj 2024
  • 4 svar
  • 16 visningar

Trådar som har varit öppna ett tag och där adekvat svar finns borde stängas för att hindra att nya kommentarer som inte berör ursprungsfrågan tillkommer månader och ibland åratal i efterhand. Det händer att gamla trådar då markeras som “nya” pga av ny kommentar som sen inte syns förrän längst ned i ett ibland lång flöde.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 20 maj 2024

Hejsan @agpath

Ledsen för sent svar här.

Jag förstår precis vad du menar! Kan ibland skapa förvirring, då det är en gammal tråd med nya kommentarer. Samtidigt som trådarna inte bör stängas, då det finns många bra svar och konversationer att läsa fortfarande.

Jättebra att du lyfter detta, i dagsläget finns ingen bra lösning, men jag ska se över vad vi kan göra inom snar framtid. 👍

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 20 maj 2024
Ny idéFeedback

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 20 maj 2024
JeppePeppe skrev:

Hejsan @agpath

Jag förstår precis vad du menar! Kan ibland skapa förvirring, då det är en gammal tråd med nya kommentarer. Samtidigt som trådarna inte bör stängas, då det finns många bra svar och konversationer att läsa fortfarande.

Jättebra att du lyfter detta, i dagsläget finns ingen bra lösning, men jag ska se över vad vi kan göra inom snar framtid. 👍

Tanken är inte att de inte ska kunna läsas, bara att de inte ska kunna kommenteras igen efter en viss tid.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 20 maj 2024
agpath skrev:
JeppePeppe skrev:

Hejsan @agpath

Tanken är inte att de inte ska kunna läsas, bara att de inte ska kunna kommenteras igen efter en viss tid.

@agpath  Precis! Jag är med dig.

Idag finns det inget enkelt sätt att göra så att inläggen stängs för kommentarer efter en viss tid - men jag ska se över detta internt för att se vad det finns för alternativ! 😊

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies