Skip to main content
Feedback

UTBYGGNAD 5G på 2100-bandet

Kategori:Nät & utbyggnad
  • 7 februari 2024
  • 3 svar
  • 103 visningar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte

Nätnytt med uppdateringar om vart 3 bygger nya basstationer är en unik tillgång för 3:s kunder!

Nu är frågan om det finns möjlighet skriva ut vilka/vilket område som fått uppdaterad täckning med 5g på 2100-bandet?! 

Är det något som går att tillgodose @JeppePeppe 

Fäst svar

15 mars 2024

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

Behövt dubbelkolla, men så här är det: I nästintill varje fall när vi skriver ut 2100 i nätutbyggnadstråden, så är det både 4G och 5G som det handlar om. Vi specificerar det inte för att det inte är i alla fall. Men du kan räkna med att det nästan alltid är både 4G och 5G 😁

Det är en bra fundering dock, och något som vi eventuellt kan utveckla framöver. Jag tar med mig den!

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 15 mars 2024

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

Behövt dubbelkolla, men så här är det: I nästintill varje fall när vi skriver ut 2100 i nätutbyggnadstråden, så är det både 4G och 5G som det handlar om. Vi specificerar det inte för att det inte är i alla fall. Men du kan räkna med att det nästan alltid är både 4G och 5G 😁

Det är en bra fundering dock, och något som vi eventuellt kan utveckla framöver. Jag tar med mig den!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 15 mars 2024
Ny idéFeedback

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
JeppePeppe skrev:

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

@JeppePeppe tack för svaret! 🙏🙏🙏🙏

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies