396 Mbit/s på Skeppsbrokajen i Gamla Stan ✌

  • 29 January 2021
  • 4 svar
  • 78 visningar

Användarnivå 6
Emblem +14

Testade hastigheten på Skeppsbrokajen igår. Det gick undan. Men resten av Gamla Stan förutom omkring Järntorget leverade låga hastigheter.... @Erik 

 


4 svar

Användarnivå 7
Emblem +10

396 på 4G mitt i stan är rätt bra ändå måste jag säga, trodde det skulle vara lägre. Men tidpunkten spelar naturligtvis också roll.

Vad fick du för hastigheter annars? Gamla stan är rätt svårt område med tjocka väggar och korta avstånd emellan. Det finns dock en hel del master i området så det ska ju fungera!

Användarnivå 6
Emblem +14

@Erik Visst påverkar belastningen av antal användarne men jag gjorde nu en ny mätning i skrivande stund och det leverade bra resultat! 

 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Martin - 3 kund i 15år Det mest imponerande med testerna är nästan svarstiden. Det är ju otroligt bra resultat - sett till både hastighet och svarstiden. Med såna resultat finns det ju nästan ingen mening med fiber!

Användarnivå 7
Emblem +10

@Martin - 3 kund i 15år Det mest imponerande med testerna är nästan svarstiden. Det är ju otroligt bra resultat - sett till både hastighet och svarstiden. Med såna resultat finns det ju nästan ingen mening med fiber!

 

Bra påpekat @Pettersson, det har jag inte ens tittat på! :dizzy::slight_smile:

Svara