Bra där med, är också gruvligt imponerad av ping på 9 ms
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
@Chipsgeneralen ja ping på 9 ms är ganska bra. Själv har jag inte kommit under 14 ms här i Göteborg än.
Men hastigheterna du brukar presentera är oftare sjukt sjukt bra!
Pratade härom dagen med några kompisar om att jag kommer fortfarande ihåg när 4G kom och jag laddade ner en platta på centralen och det gick ”hur fort som helst”
idag är det typ 8x så snabbt och man inte riktigt reflekterar över det!
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
@Chipsgeneralen jag minns när Turbo 3G lanserades av 3, då gick det undan 😜 Här i Göteborg byggs det för fullt och nya Ericsson Air-antenner kommer upp!
Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
Drog ett till test vid Skanstull. Man blir ju sugen på en iPad 5G och jobba från gatan typ.