Hej jag blev nyfiken när jag såg månads svepet för Juli. Där stod det att det var runt 700 nya användare. Undrade hur många som är privat abonnemang respektive företags abonnemang?
Mvh Neo riktigt trogen 3 kund
Hej jag blev nyfiken när jag såg månads svepet för Juli. Där stod det att det var runt 700 nya användare. Undrade hur många som är privat abonnemang respektive företags abonnemang?
Mvh Neo riktigt trogen 3 kund
Bäst svar av Pettersson
det som anges i månadssvepet är användare här på 3Community. Antalet abonnemang visar exempelvis Investor i sina kvartalsrapporter. Här finns senaste rapporten, Q2 2025: https://www.investorab.com/media/rvndjtg2/delaarsrapport-januari-juni-2025.pdf
Under Q2 2025 ökade Tre Skandinavien med 60 000 nya abonnemang, varav 29 000 i Sverige och 31 000 i Danmark. Den 30 juni 2025 hade Tre Sverige 2 803 000 abonnemang, ett år tidigare hade Tre Sverige 2 681 000 abonnemang.
Investor redovisar inte hur många abonnemang som finns på företags- respektive privatsidan. Investor AB är en av ägarna till Tre Skandinavien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.