Information kring Apple Watch Series 4 (LTE)

  • 21 November 2018
  • 4 svar
  • 216 visningar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, är väldigt nyfiken på om någon har testat denna smart Watch och vad ni tycker om den? ÄR oerhört sugen på en själv, men har inte riktigt kommit överens med mig själv om det är värt det just nu eller inte, Har haft en Apple Watch series 1 förut och saknar det lite. Har sett och läst att Series 4 ska vara en klocka som är oerhört bra och känns värd att äga. Speciellt om man är lite osäker, men tänkte kolla om någon har rockat klockat tillräckligt länge nu för att ge lite djupare upplevelser!?

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan @chipsgeneralen vad kul att du hittat in hit i värmen!

Jag tror kanske @Pettersson kan ha en del erfarenhet av klockan, eller vad säger du?
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Har ingen Series 4, men Series 3 LTE. Så det som är gemensamt är ju mobilanslutningen, denna har varit ovärderlig för mig. Att kunna streama musik och samtidigt veta att man är tillgänglig om någon skulle behöva få tag i mig - utan att mobilen är med är både skönt och en trygghet.

Jag använde mobilnätsfunktionen mer i somras om jag var ute och sprang, otroligt skönt att slippa att ha mobilen med sig. I de allra flesta fallen utöver det så har jag mobilen med mig och då blir det inte samma användning av det.

Jag har också förstått att Series 4 ska vara riktigt härlig! Har själv tänkt på att skaffa en sån, men kan inte helt motivera mig riktigt än. Måste försöka ta mig tiden och kolla på dessa i en fysisk butik. Som jämförelse så är det otroligt stor skillnad mellan Series 2 och Series 3 - så skillnaden mellan Series 1 och Series 4 kommer du nog uppelva som enorm 🙂
Användarnivå 7
Emblem +38
har förstått enligt alla recensioner att det är svårt att motivet uppgradering från series 3 till 4 men om man har allt innan det så är en uppgradering guld!
såg också att Spotify nu kommit till watch så då lär det vara ännu mer guld för lte-versionen. Men även att podcasts nu ÄNTLIGEN kommit är också riktigt fint!
tack för svar, det kommer nog bli en series 4 men Nike edition, om tre börjar kränga den. Men ja, håller mig lite till. Saknar verkligen att ha en klocka och speciellt en smart en.
Användarnivå 7
Emblem +40
Spotify har en app till Apple Watch nu, men den är i princip endast för att styra musik på andra enheter. Det finns inte LTE-streaming eller möjlighet till offlineläge med Spotify, utan det verkar endast vara Apple Music som gäller där.

Svara