Skip to main content
Fråga

mobilt bredband

  • 9 mars 2024
  • 2 svar
  • 43 visningar

Hej! Vi skaffade oss mobilt bredband av er men det var så dåligt att vi köpte en annan router privat. Jag har fortsatt betala den mobila routen löpande men undrar nu om jag kan skicka tillbaka den till er och slippa fortsatt betalning. Vi använder den ju ändå inte. 
 

Mvh

Carolina Dolon

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 9 mars 2024

@asacarolina Hej,

 

har ni abonnemanget för det mobila bredbandet kvar? 


Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 11 mars 2024

Det är inte så troligt att det är själva routern som är dålig. Åtminstone inte om det är Zyxel 5103 vi pratar om.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies