Hej, Nils.
Tack för svaret. Tyvärr så har vi behövt ringa er på Tre ett antal gånger pga hur era underleverantörer agerat.
I fortsättningen kommer vi bara att kontakta Tre direkt när det rör våra abbonemang hos er.
Mvh. Patric
Du har så rätt. Probkemet är att även i Tre:s butik (-er) har detta hänt & när jag ringer kundtjänst såbekräftade dom att sådant händer även där!?
Är mycket medveten om att "om det låter för bra för att vara sant,,,".
Men när man VARJE gång frågar både 2 & 3 gånger om det dom vill ge oss kommer att innebära någon merkostnad, så har svaret alltid varit att vi INTE kommer att drabbas av några merkostnader.
Detta har bevisligen inte varit sant.
Nu tar vi inte emot fler "gåvor" förrän vifår svart på vitt att dessa är helt gratis.
Är inte ute efter att smutskasta Tre på något vis för jag är & kommer att fortsätta att vara en trogen kund då jag i övrigt tycker dom är bra.
Mvh. Patric
Hej igen!
Det tycker jag låter än mera allvarligt om du även upplever att problemen finns hos 3:s egna butiker.
Om du har tid och lust skulle jag rekommendera dig att beskriva de händelser ni har upplevt med säljare i 3-butiker, vilka butiker de är och vilka säljare framgår av säljar-ID:t vilket återfinnes längst ner på abonnemangsavtalet, samt skicka in det till 3:s Kundombudsman enligt kontaktuppgift
här.
Det handlar inte bara om att ni ska få rätt utan även att andra kunder inte ska behöva gå igenom samma problematik samt att ansvarig butikschef ska få ta del av kritiken för att kunna vidareutbilda sina anställda vid behov.
Med andra ord ge lite av din tid för att hjälpa andra kunder undvika att hamna i samma typ av problematik. : )
Visst kan jag göra det.
Ska försöka samla ihop de "erbjudanden" vi har fått så detaljerat som möjligt & maila det till dom.
Mvh. Patric