Besvarat

Trogen kund rabatten?

  • 19 June 2019
  • 1 svar
  • 2709 visningar

Hej!
Jag har varit kund hos er sen ni startade upp. Har varit väldigt nöjd med er.
Det kan jag kan sakna är ert omhändertagande av era trogna kunder. Förr hade ni ”trogna kund-rabatten”, man kände sig speciell och uppskattad. Förr ringde ni även ut till mig när det var
dags för förlängning av abonnemanget och kom med något bra erbjudande och kunde även skicka med något som man fick på köpet.
Igår ringde jag och förlängde mina abonnemang, slog in mitt personnummer och bekräftade med Bank-id. Ändå fick jag frågan om personnummer och andra frågor för att bekräfta min identitet.
Egentligen är väl min idé att ni ska tänka på att ta hand om era kunder och att de är er trogna. Lite uppskattning.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till lounge
icon

Bäst svar av Nils 24 June 2019, 10:58

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Jonna_86 och varmt välkommen till 3Community!

Vi vill självklart att alla våra kunder ska känna sig uppskattade, gamla kunder som nya kunder, och känna att man kan vara trygg i sitt val av operatör.

Vi försöker även kontakta dom kunder där bindningstiden håller på att gå ut för att se över alternativ vid en eventuell förlängning. Vi hinner tyvärr inte ringa ut till alla, men vi gör vårt absolut bästa! 🙂

När det kommer till just frågor för att bekräfta identitet m.m. är detta något som vi måste göra för att verkligen säkerställa så att vi pratar med rätt person. Det kan ibland tyckas lite onödigt, men vi behöver göra det. Det har inte något med att göra att vi misstror dig eller så, utan är för allas säkerhet. Vår som kundens.

Svara