Vad går din mobilkamera för?

  • 13 April 2018
  • 6 svar
  • 700 visningar
Vad går din mobilkamera för?
Användarnivå 5
Emblem +10
  • Pensionerad Moderator
  • 662 kommentarer
Kameran är för många den allra viktigaste funktionen i val av en ny mobiltelefon. Dagens mobilkameror kan leverera fantastiska bilder och minnen. Det är en kamera som alltid finns i din närhet och redo för att dokumentera den vackra solnedgången, middagen på restaurangen eller din bästa väns födelsedag. Möjligheterna är oändliga.

Mitt fotointresse sträcker sig 15 år tillbaka när jag köpte min första, egna kamera. Det var en stor, klumpig systemkamera som var krånglig att ta med sig vilket ofta genererade i att den blev kvar hemma. Det problemet existerar inte idag med min mobiltelefon.

Jag lever efter mottot ”Den bästa kameran är den du alltid har med dig”.
Min mobiltelefon gör att jag alltid har en kamera i fickan. Den är redo att dokumentera sevärdheter på mina resor, lunchen på jobbet, den roliga lappen i trapphuset eller den vackra solnedgången över Gamla Stan. Inte nog med det, med några knapptryck har jag möjligheten att dela med mig av bilden till nära och kära eller på sociala medier.

Här nedanför kommer jag att dela med mig av några av de bästa bilderna jag tagit med mina telefoner genom åren. Jag skulle tycka att det vore väldigt roligt att se era bästa bilder tagna med mobilkameran. 🙂
Kameror blir mer avancerade, antalet linser ökar och kvaliteten på bilder i dåligt ljus förbättras ständigt. Vad är egentligen det viktigaste och hur stor är skillnaden? Lägg upp era bilder så kan vi tillsammans jämföra.📷📱🌇

6 svar

Användarnivå 5
Emblem +10


Tagen med iPhone 7.


Tagen med iPhone 7.


Tagen med iPhone 7.


Tagen med iPhone 6.

Användarnivå 7
Emblem +10

iPhone X


Tagen med iPhone 7 Plus.

Tagen med LG G6.

Användarnivå 5
Emblem +21
Tagen med Huawei Mate 9 Pro

Användarnivå 5
Emblem +21
Tagen med Samsung Galaxy Note 8

Svara