Skip to main content
Besvarat

Vad heter låten?

• 20 september 2018
  • 4 svar
  • 882 visningar

Vad heter låten/låtarna som man får lyssna på medans man väntar? 😊

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till lounge - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tretin

Halloj @Larssons!

Varmt välkommen till vårt härliga forum - jättekul att se dig här! 😀

En utmärkt fråga! Tänker du på musiken man får höra medans man väntar i samtal till kundservice? Jag grävde i alla fall lite i det och det jag fick fram var att det är musik från företaget Genesys som är bakom tekniken för vår plattform.

Tyvärr kunde jag inte hitta mer exakt information om vad musiken som spelas heter - min gissning är att det är något som dom själva har skapat enbart för den situationen.

Vi har själva experimenterat med musik i vår sluss men hittills har vi inte fått det att låta tillräckligt bra så att man faktiskt stannar kvar tills man kommer fram. 😅
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • 20 september 2018
Hej Larssons!

Jag har ingen aning men jag tycker att det borde vara Parson James - Waiting Game.

: )

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 20 september 2018
Haha okej inget man kan ta reda på på något sätt? 🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 20 september 2018
Halloj @Larssons!

Varmt välkommen till vårt härliga forum - jättekul att se dig här! 😀

En utmärkt fråga! Tänker du på musiken man får höra medans man väntar i samtal till kundservice? Jag grävde i alla fall lite i det och det jag fick fram var att det är musik från företaget Genesys som är bakom tekniken för vår plattform.

Tyvärr kunde jag inte hitta mer exakt information om vad musiken som spelas heter - min gissning är att det är något som dom själva har skapat enbart för den situationen.

Vi har själva experimenterat med musik i vår sluss men hittills har vi inte fått det att låta tillräckligt bra så att man faktiskt stannar kvar tills man kommer fram. 😅

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 20 september 2018
Haha sedär ja alltid något 😂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies