Besvarat

ändra beställd iphone 11 pro

  • 3 November 2019
  • 2 svar
  • 155 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar

Jag läste någonstans att man kan ändra sin beställning för iphone 11 

Att man då hamnar längs bak o den kön. Men om min kö är obekräftad leveranstid och t.ex. en annan av modellerna kan levereras inom 2 veckor så skulle jag ju kunna byta till den eller ? Och ändå få den tidigare än den jag nu väntar på

Min fråga är då får jag samma fördelaktiga erbjudande som fanns bara att jag får betala tex mellanskillnaden på 100:- i månaden ?  Eller blir det istället fullpris om jag byter modell ? 

icon

Bäst svar av Pettersson 3 November 2019, 15:16

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

om du byter modell så hamnar du längst bak i kön för den nya modellen. Om det är så att den kan leverera snabbare, så kan det absolut vara så att du får den tidigare. Men tänk på att leveranstiderna som anges på beställningssidan är om man beställer idag. Här kan du söka efter leveranstiden som gäller för dig. 

 

Troligtvis kommer du att få betala priset som gäller för nybeställningar om du byter. Men det är jag inte helt säker på. Vill du veta mer exakt hur det går till kan du kontakta 3Kundservice här.

 

Tack för svar. 
Blev lovad leverans Max 1- 1.5 veckor efter lanseringen av säljaren och det har gått över 1.5 månader nu. 
Har förstått att det är väldigt många som beställt under kampanjen vid förköp.  Men att lovas en leverans är ju inte så kul så man borde ju faktiskt kunna ändra beställning med samma förmånliga erbjudande så länge som man har samma abonemang tycker man. 

Svara