Skip to main content
Nykomling
August 28, 2019
Besvarat

Aktivera Wifi-samtal för Xiaomi Mi 9

• August 28, 2019
  • 2 svar
  • 1207 visningar
Hej!

Skulle ni kunna aktivera funktionen Wifi-samtal för Xiaomi Mi 9? Som ny kund blev jag besviken över att ni endast aktiverat detta på en begränsad del av mobilmarknaden :(

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
Bäst svar av Jocke
Hej @Joatum och välkommen hit till forumet 😄.

Som det ser ut nu stödjer vi tyvärr inte Wifi-samtal för Xiaomi Mi 9. Alla telefonmodeller som idag är kompatibla med Wifi-samtal hos oss på Tre går att se på tre.se.

Vi strävar efter att ha så många modeller i den listan som möjligt så jag tar vidare ditt önskemål så får vi se hur det blir i framtiden.

2 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
JockePensionerad ModeratorSvar
Pensionerad Moderator
August 29, 2019
Hej @Joatum och välkommen hit till forumet 😄.

Som det ser ut nu stödjer vi tyvärr inte Wifi-samtal för Xiaomi Mi 9. Alla telefonmodeller som idag är kompatibla med Wifi-samtal hos oss på Tre går att se på tre.se.

Vi strävar efter att ha så många modeller i den listan som möjligt så jag tar vidare ditt önskemål så får vi se hur det blir i framtiden.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
JoatumTrådskapare
Nykomling
August 30, 2019
Tack för svaret. Håller tummarna för att ni ska prioritera denna modellen för den tjänsten.