Besvarat

Asus rog phone 6-7

  • 24 October 2021
  • 3 svar
  • 541 visningar

Hej. Jag har haft er som operatör i ca 10 år och har alltid haft en samsung telefon. Men jag skulle vilja ha en Asus rog phone 6-7. Skulle ni kunna ta in dem i erat sortiment?
Min sambo har en Rog phone 2 och han har haft den sen den kom ut vilket är sen 2019. Han har inte haft några problem med den och batteritiden har inte försämrats något. Det är den största anledningen till varför jag vill ha en för den långa batteri tiden. Dem kostar inte heller så mycket som de nya samsung telefonerna gör. Jag vill fortsätta ha er som operatör så hoppas det går att lösa att ni kan ta in dem i erat sortiment. Mvh josefin 

icon

Bäst svar av frodrik91 25 October 2021, 15:41

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej 👋🏻  En snabb lösning från mig till dig är ju att man köper mobilen kontant / avbetalning hos teknik butiker tex Elgiganten osv. Man får nog fram en del butiker som säljer dom . 
 

Och så har man abbomenaget med surf osv kvar hos 3 / Threee / tre 👌📲

Utöver det får 3 svara på om dom har plan på ta in dessa asus telefoner . 

Hoppas tipset ger något och mobilen du önskar få köpt ;) 


@Josaafin 

Med vänlig hälsning, F 

Kolla på Halebop sen, ser ut som dom kommer ta in Rog Phone 6 med abonnemang. Kommer nog byta själv med dit isåfall.

Håller med om Asus batteri tider,  att dom är betydligt bättre än Samsung och Apple som lever på sitt märke bara

Användarnivå 7
Emblem +38

Kolla på Halebop sen, ser ut som dom kommer ta in Rog Phone 6 med abonnemang. Kommer nog byta själv med dit isåfall.

Håller med om Asus batteri tider,  att dom är betydligt bättre än Samsung och Apple som lever på sitt märke bara


för att slå ett hårt slag rent tekniskt så har Asus satsat stenhårt på gigantiska batterier. Kosta vad det kosta vill i storlek på telefon osv. Men det stämmer ju att batteritiden på asus är brutal. Mest för att det har använt väldigt mycket större batterier än tex Apple och Samsung. Nya iPhone 13 PRO Max har dock sinnessjukt bra batteri likadant med en Samsung fold 2 som dominerade när jag hade den med lätt 1,5 dagar om inte mer 

Svara