Skip to main content
Besvarat

Avsieringsproblem med Samsung Galaxy S10

• 11 juli 2020
  • 2 svar
  • 568 visningar

Hej! 

Jag har en Samsung Galaxy S10 och har nu fått problem med aviseringsljud vid sms. Det vibrerar men ingen signal. Har testat det mesta. Vill ha tips på vad jag ska göra. 

Bäst svar av Pettersson

@Ebbabebba Hej! 

Fungerar andra notisljud? Har du kontrollerat i inställningarna stat det finns ett ljud för meddelanden samt att det volymen är igång för ljust aviseringar?

Jag har inte en Samsung-telefon framför mig, men inställningarna för ljudet bör finnas i meddelandeinställningar som du hittar i SMS-appen. Inställningarna för volym finns i vanliga inställningarna. :) 

Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 11 juli 2020

@Ebbabebba Hej! 

Fungerar andra notisljud? Har du kontrollerat i inställningarna stat det finns ett ljud för meddelanden samt att det volymen är igång för ljust aviseringar?

Jag har inte en Samsung-telefon framför mig, men inställningarna för ljudet bör finnas i meddelandeinställningar som du hittar i SMS-appen. Inställningarna för volym finns i vanliga inställningarna. :) 

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 14 juli 2020

@Ebbabebba 

Har du kollat om det fungerade med @Pettersson lösningsförslag? 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies