Skip to main content
Fråga

Bemötande av kunder

  • 17 oktober 2023
  • 0 svar
  • 26 visningar

Hej!

Jag har länge försökt få hjälp med den undermåliga mobiltäckningen som jag har i mitt hem. En utredning/undersökning av saken är aktiv sedan i somras, men jag får nu ingen återkoppling på vad denna utredning visat.

Då jag ringer blir jag bortkopplad i samband med att de ska koppla mig vidare till annan avdelning. Min mobilteckning är dessutom såpass dålig att samtalat vid ett tillfälle inte ens gått att genomföra, då ni inte hör mig. Detta har hänt tre gånger, och tilläggas skall att det är fruktansvärt lång väntetid för att komma fram i telefonkön.

På grund av ovan nämnda problematik har jag i stället försökt att nå tre via mejl. Två mejl har jag nu skickat, med en dryg veckas mellanrum, utan att få återkoppling.

Jag ligger och betalar en dyr månadsavgift för ett abonnemang som jag inte kan använda i mitt hem, och får ingen hjälp med detta från tre.

Någon som har haft liknande erfarenhet och tips på hur jag skall gå till väga för att kunna bli av med detta värdelösa abonnemang?

Hälsningar/ Sara

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies