Besvarat

Beställt nya S10

  • 23 februari 2019
  • Mobil
  • 1 svar
  • 99 visningar

Hej,

Jag var igår uppe i 3 butiken och beställde nya Samsung S10. Om jag nu skulle vilja ändra min beställning till S10 Plus kan jag göra det?

Mvh Sandra
icon

Bästa svar av Jocke 25 februari 2019, 14:57

Hej @Sandrafappi.

Vid köp i butik finns det ingen ångerrätt, så det kan dessvärre bli svårt. Det skadar dock inte för dig att besöka butiken igen och se om det finns något dem skulle kunna göra eftersom telefonen inte skickats än.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hej @Sandrafappi.

Vid köp i butik finns det ingen ångerrätt, så det kan dessvärre bli svårt. Det skadar dock inte för dig att besöka butiken igen och se om det finns något dem skulle kunna göra eftersom telefonen inte skickats än.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings