Har ringt 3 ggr till er för att rätta till ett felaktigt abbonemang. Samtliga gånger har jag hamnat i Uppsala och personerna jag pratat med har förstått situationen mycket väl och lovat att åtgärda det omgående. Fortfarande har inget hänt. Vart kan man vända sig. Har nu tröttnat. Trodde att överenskommelsen med er var ömsesidig?
dålig support
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.