Jag valde att byta in min gamla lur. Räknade ut på 3s hemsida att jag skulle få ca 2200:- om jag minns rätt. Har inte fått nån som helst återkoppling hur priset blev men de har dragit ca 12:- första månaden!!! Det under 6 månader är ju en extremt lägre betalning för luren än det som va uträknat från början. Har inte fått något mail lr brev om någonting som helst från varken 3 eller foxway om bytet förutom brevet de skickade som jag skulle skicka in mobilen i. Vad gör jag? Har detta hänt er?
om du loggar in på Mitt3 med Mobilt BankID och sedan kikar under kostnader → Visa fasta månadskostnader. Där bör du kunna se “Avdrag inbyte mobiltelefon” - vad har du för avdrag där?
Det jag tror har hänt är att ditt avdrag lades in i mitten/slutet av månaden, vilket gör att du enbart får avdraget för de dagar som är kvar just den månaden. Den kommande månaden får du avdrag för hela månaden, liksom i fortsättningen. Den sista månaden blir det då istället omvänt, att du får avdrag för första delen av månaden.
Hänger du med på hur jag menar?
Tjena ,
Tycker du gör helt rätt och återvinna din lur efter lång trogen tjänst Om inget annat så är det nödvändigt om man vill använda ny teknik i form av mjukvara & hårdvara . Och ofta hamnar nog en och annan telefon på hyllan när man skaffar ny och glömmer av den , när de finns bättre värde att återvinna den istället och göra plånboken & miljön gladare
Det är som
Det jag påpekade där och då var att man inte fick någon feedback om den :
1# mottagits .
2# Vad den slutgiltiga värderingen är och vad man ställer sig till det .
3# Information över hur utbetalningen sker osv när man accepterat vad dom värderar den till . Kan ju hända om uppgifter om luren inte stämmer med verkligheten när dom kikar på den .
Men håller med att om man vill ha en cirkulär återvinning och ett belöningssystem så måste det finnas en koppling i slutändan av affären mellan 3 och foxway i detta fallet , och inte bara när man förhandsvärderar och får hem packeteringsmaterialet .
Logiskt kanske vore att på samma sida man fyller i informationen , även kan följa sin affär genom order nummer eller telefon / person nummer & BankID eller annat lösning .
Vad jag kan tro så bör de ju inte vara en allt för stor lösning för att få tydlighet mellan kund & 3 samt foxway. Men kan ju hoppas på någon 3vlig lösning
/ Med vänlig hälsning, F
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.