Skip to main content
Besvarat

Finns iPhone 11 Vit i lager?

• 7 mars 2021
  • 4 svar
  • 110 visningar

• Registrerad användare
  • 2 kommentarer

Det är så här att mina föräldrar vill köpa en iPhone 11 pro till mig på min födelsedag som är om cirka en månad. Men problemet är att ni endast har den i rymdgrön och jag vill ja en vit . Så min fråga är när får ni in nya färger ?? 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Chipsgeneralen

Som tidigare nämnt så kolla efter i lokala tre-butiker. Du kanske kan ha tur där. Menar du vita iPhone 11 eller den ”silver” iphone 11 PRO? :) 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1048 kommentarer
  • 7 mars 2021

Hej, jag tror det är så att det är en form av det som finns kvar i lager. 
om du har tur kan du kanske hitta någon butik om du har en i närheten som fortfarande har en grön i lager. 
annars är det nog 12 som gäller. Där skulle jag slå ett varmt slag för 12 mini! :) 

• Skribent
  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 7 mars 2021

Så finns det inga vita iPhone 11 pro kvar för jag vill jätte gärna ha en ? 

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1048 kommentarer
  • Svar
  • 7 mars 2021

Som tidigare nämnt så kolla efter i lokala tre-butiker. Du kanske kan ha tur där. Menar du vita iPhone 11 eller den ”silver” iphone 11 PRO? :) 

• Skribent
  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 9 mars 2021

Silver iPhone 11 pro

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies