Skip to main content
Besvarat

Försäkringsanmälan

• 21 augusti 2023
  • 1 svar
  • 92 visningar

Har försökt att hjälpa mina föräldrar med ett ärende beträffande en trasig mobil som tillhör Ankristin. Vi har gjort en anmälan via er hemsida men får inte ärendet bekräftat via mail? Jag (Björn) vill att ni återkopplar till Peo på mobil 07XXXXXXXX för att dom ska veta om ärende är i gång, Tack på förhand för en snabb expediering Mvh Björn nås på 07XXXXXXXX. 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @taxi39!

Ber om ursäkt att mitt svar dröjt!

Då detta är ett publikt forum, så kan vi tyvärr inte gå in på personuppgifter. I detta fall skulle abonnemangsinnehavaren behöva kontakta kundservice (0735-300 400) så kan vi se närmre på detta. 😊

Visa original

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 25 augusti 2023

Hejsan @taxi39!

Ber om ursäkt att mitt svar dröjt!

Då detta är ett publikt forum, så kan vi tyvärr inte gå in på personuppgifter. I detta fall skulle abonnemangsinnehavaren behöva kontakta kundservice (0735-300 400) så kan vi se närmre på detta. 😊

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies