Skip to main content
Fråga

Går ej att surfa

  • 3 december 2023
  • 2 svar
  • 39 visningar

Hej, min dotter som har mobil 07X-XXXXXXX

säger att det inte går att surfa på hennes mobil. Det funkar bara om det finns något Wi-Fi. Är det något som blivit fel från tre? Något som ni kan se? 
 

Med vänlig hälsning, Robert.

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2687 kommentarer
  • 3 december 2023

@Kajsaalicia Hej,

 

har ni testat att starta om telefonen för att se om det fungerar då? Samt vilken telefonmodell är det som används? 


Forum|alt.badge.img+2
  • Proffs
  • 10 kommentarer
  • 4 december 2023

Hej Robert,

Det låter frustrerande med ditt dotters mobilanslutningsproblem. Först kan ni försöka starta om mobilen och återställa nätverksinställningarna. Om problemet kvarstår kan det vara bäst att direkt kontakta Tre:s kundtjänst för en mer detaljerad och snabbare hjälp med att lösa anslutningsproblemet.

Hoppas att detta hjälper😊


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies