Hej, min dotter som har mobil 07X-XXXXXXX
säger att det inte går att surfa på hennes mobil. Det funkar bara om det finns något Wi-Fi. Är det något som blivit fel från tre? Något som ni kan se?
Med vänlig hälsning, Robert.
Hej, min dotter som har mobil 07X-XXXXXXX
säger att det inte går att surfa på hennes mobil. Det funkar bara om det finns något Wi-Fi. Är det något som blivit fel från tre? Något som ni kan se?
Med vänlig hälsning, Robert.
har ni testat att starta om telefonen för att se om det fungerar då? Samt vilken telefonmodell är det som används?
Hej Robert,
Det låter frustrerande med ditt dotters mobilanslutningsproblem. Först kan ni försöka starta om mobilen och återställa nätverksinställningarna. Om problemet kvarstår kan det vara bäst att direkt kontakta Tre:s kundtjänst för en mer detaljerad och snabbare hjälp med att lösa anslutningsproblemet.
Hoppas att detta hjälper😊
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.