Fråga

Går ej att surfa

  • 3 December 2023
  • 2 svar
  • 30 visningar

Hej, min dotter som har mobil 07X-XXXXXXX

säger att det inte går att surfa på hennes mobil. Det funkar bara om det finns något Wi-Fi. Är det något som blivit fel från tre? Något som ni kan se? 
 

Med vänlig hälsning, Robert.


2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Kajsaalicia Hej,

 

har ni testat att starta om telefonen för att se om det fungerar då? Samt vilken telefonmodell är det som används? 

Emblem +1

Hej Robert,

Det låter frustrerande med ditt dotters mobilanslutningsproblem. Först kan ni försöka starta om mobilen och återställa nätverksinställningarna. Om problemet kvarstår kan det vara bäst att direkt kontakta Tre:s kundtjänst för en mer detaljerad och snabbare hjälp med att lösa anslutningsproblemet.

Hoppas att detta hjälper😊

Svara