Skip to main content
Besvarat

Hämta beställning i butik istället

• 27 november 2019
  • 5 svar
  • 2508 visningar

Hej jag beställde nyss en iphone, tänkte se om jag kunde hämta den i en 3 butik istället för att vänta ?

Bäst svar av Moby

Det kan du inte göra på samma beställning. Men om en 3butik har telefonen du är ute efter på lager så kan du först avboka din order hos kundtjänst (vilket är lite omständligt) och sedan ordna köpet i butiken. Men jag skulle säga att det inte är värt att krångla med att avbryta en order. Är det en av de nyaste iphone så är det dessutom inte alls troligt att de finns i butiken än heller.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

5 svar

Forum|alt.badge.img
  • Proffs
  • 28 kommentarer
  • Svar
  • 28 november 2019

Det kan du inte göra på samma beställning. Men om en 3butik har telefonen du är ute efter på lager så kan du först avboka din order hos kundtjänst (vilket är lite omständligt) och sedan ordna köpet i butiken. Men jag skulle säga att det inte är värt att krångla med att avbryta en order. Är det en av de nyaste iphone så är det dessutom inte alls troligt att de finns i butiken än heller.

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 13 augusti 2022

Kan man köpa 13 PRO Max mobil på butiken i nacka forum 

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 13 augusti 2022
Noni skrev:

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 13 augusti 2022
Noni skrev:

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • 13 augusti 2022

Hejsan  😚, @Noni 

Skulle nog tänka mig att det är bara att besöka 3 Butiken , för att se om dom har den i lager . Med stor sannolikhet , bör dom ha liknande /Samma sortiment som deras hemsida erbjuder. 

Med vänlig hälsning, F 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies