Skip to main content
Besvarat

Hur får jag kvitto på min mobil?

  • 12 november 2018
  • 1 svar
  • 794 visningar

Hej!

Det är så att jag tappat min telefon i golvet och glaset har därför gått sönder. Jag skulle därmed behöva ett kvitto på telefonen där dess värde framgår för att kunna anmäla detta till mitt försäkringsbolag. Då mobiltelefonen ingick i ett abonnemang så hittar jag inget annat än att mobilen kostat 0kr. Hur får jag tillgång till ett kvitto på mobiltelefonen?

Med vänlig hälsning, Olivia

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Erik

Hej och varmt välkommen till 3Community Olivia! ☺️
Aj då, sådant är alltid tråkigt men går oftast att ordna rätt snabbt. Om du ska använda ett annat försäkringsbolag än det som erbjuds via Tre behöver du ta kontakt med Kundservice som hjälper dig att ordna ett kvitto där värdet framgår.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • Svar
  • 12 november 2018
Hej och varmt välkommen till 3Community Olivia! ☺️
Aj då, sådant är alltid tråkigt men går oftast att ordna rätt snabbt. Om du ska använda ett annat försäkringsbolag än det som erbjuds via Tre behöver du ta kontakt med Kundservice som hjälper dig att ordna ett kvitto där värdet framgår.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies