Skip to main content
Besvarat

IDnr på mobiltelefonen

• 23 januari 2019
  • 1 svar
  • 86 visningar

Hej. Efter kontakt med en trevlig kille på Sony support kom vi fram till att min mobil, som ingår i ert och mitt ab-avtal, ska returneras till Sony för reparation/utbyte. Jag behöver då ID till mobilen. Det fanns på er första faktura som förkommit i samband med flytt.

Kan ni vara vänliga och upplysa om ID-numret, eller sända kopia på fakturan där det ingår?

Mvh Anna Lena Lind
07XXXXXXXX (kontanttelefon under tiden)

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Chipsgeneralen

Hej, menar du av en händelse imei-nummret? Det finns på både Mitt3 och på kartongen till telefonen. Samt i telefonen under ”om telefonen ”
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1048 kommentarer
  • Svar
  • 23 januari 2019
Hej, menar du av en händelse imei-nummret? Det finns på både Mitt3 och på kartongen till telefonen. Samt i telefonen under ”om telefonen ”

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies